Hej! Jag har ett gammalt bubbelbadkar från ca 2006 (fanns i huset när jag flyttade in så vet inte riktigt). I det här karet finns det i botten ventiler som kan skjuta upp vatten. Dessvärre har en utav dessa gått sönder vilket leder till att jag har ett stort hål som det då såklart läcker ut vatten genom. På undersidan satt det rör i plast som man gängade själva ventilen i och det är det röret som har gått sönder så det finns inget att gänga i längre. Det är väldigt svårt att komma in med handen på undersidan också för det är en massa rör och skit i vägen.

Min fråga är helt enkelt om det är någon som har tips på lösningar för detta problem? Jag har testat med badrumsfog men det hjälpte inte (den var nog ett par år gammal så skulle kunna testa att köpa en ny om någon tycker det är värt att testa igen). Funktionen på karet skiter jag fullständigt i då det inte fungerat på flera år. Jag vill bara ha det tätt så det går att använda som ett vanligt badkar.

Hoppas på några bra tips =)

Mvh Mattias

• Närbild på ett vitt bubbelbadkars botten med ett synligt hål och flera jetventiler.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild på kanten av ett gammalt bubbelbadkar med tekniska specifikationsetiketter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.