Jag har en bänkskiva som börjat bli sliten så den börjar suga upp en del vatten, vilket har lett till lite springor närmst diskhon. Jag tänkte slipa ner den och olja om men hur hanterar jag springorna? Kan jag fylla i vanligt trälim där eller? Vill ju inte få ner mer vatten.