Jag har en tegelinnervägg som jag vill täta på ett snyggt sätt. Vad använda?? Nu har jag figursågat spån men det blir inte ttätt och snygg. Tips?? Någon form av skum och sedan latex??

IMG_2490.JPG IMG_2491.JPG
 
Vad ska du täcka spånskivan med sen?
Jag hade nog som du sa försiktigt bottnat springan med fogskum, köp en pistol och lös flaska, engångsflaskor funkar inte till smått.
Sedan hade jag fogat men en bra övermålningsbar mjukfog, tex. Tec7.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.