på 50 talet så "lagade" dom syllarna i vårat kök, snarare tog bort det rötskadade och sedan tätade skadan med gullfiber. nu då vi tagit bort allt gammalt gullfiber vad tycker ni jag ska lägga dit istället? dom gjöt en platta på 50 talet också! så det blir mot betong. kan jag täta med leca? eller ska jag spruta dit fogskum?