Nu handlar det om att fylla igen ett par hål.......inget händer med den fog-pluppen när den målats över.
 
  • Gilla
ViktorHg
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Nu handlar det om att fylla igen ett par hål.......inget händer med den fog-pluppen när den målats över.
Så sant, fönsterkitt duger också om man har det
 
  • Gilla
Elisabeth Se
  • Laddar…
F Fideliox skrev:
Plockade ner parabolen från vår träfasad som inte längre används. Satt med ett par grova franska skruvar. Funderar på vad som är bäst lämpat att plugga igen hålet med? Jag har redan en tub med "bygg & våtrumssilikon", är det lämpligt? Går det att måla över? Finns ju något som heter träfiller också? [länk]
[länk]
Jag hade först målat över allt med samma färg.
Sen hade jag kanske köpt en väderstation, och fäst på en metallplatta. Därefter satt upp den med de franska skruvarna i samma hål. Praktisk och enkelt.
 
  • Haha
Fideliox
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.