19 161 läst ·
17 svar
19k läst
17 svar
Täta gamla skruvhål i träfasad?
Jag hade först målat över allt med samma färg.F Fideliox skrev:Plockade ner parabolen från vår träfasad som inte längre används. Satt med ett par grova franska skruvar. Funderar på vad som är bäst lämpat att plugga igen hålet med? Jag har redan en tub med "bygg & våtrumssilikon", är det lämpligt? Går det att måla över? Finns ju något som heter träfiller också? [länk]
[länk]
Sen hade jag kanske köpt en väderstation, och fäst på en metallplatta. Därefter satt upp den med de franska skruvarna i samma hål. Praktisk och enkelt.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden