Vi skall byta kök och samtigdigt lägga in ett nytt golv. Jag har hört både att man ABSOLUT inte skall lägga golvet så att köket ståpr på det för att golvet måste kunna flytta på sig. Sen hör jag att det var förr och att nu skall köket vila på golvet.....vad gäller????
??? ??? ???