Ska renovera tvättstugan och tänkt lägga Tarkett Aquarelle Marquine Black 3 meter för golvet är ca 2,70 m brett. Då slipper man skarv i golvet.
Nu läste jag nånstans att det blir lätt sprickor i mattan på de som är 3 m eller 4 m.
Sen att kvaliten är dålig på ytskiktet..? eftersom det ska vara i tvättstugan och där finns både dusch, värmepanna, tvättmaskin. Även som groventre.
Nån som har sån matta och hur upplever ni med den typ av matta.
 
E evgy skrev:
Ska renovera tvättstugan och tänkt lägga Tarkett Aquarelle Marquine Black 3 meter för golvet är ca 2,70 m brett. Då slipper man skarv i golvet.
Nu läste jag nånstans att det blir lätt sprickor i mattan på de som är 3 m eller 4 m.
Sen att kvaliten är dålig på ytskiktet..? eftersom det ska vara i tvättstugan och där finns både dusch, värmepanna, tvättmaskin. Även som groventre.
Nån som har sån matta och hur upplever ni med den typ av matta.
Hur blev mattan?
 
thomasdg thomasdg skrev:
Hur blev mattan?
Det blev bra och lite mönster på mattan gör att man ser inte dammet så lätt.. är nöjd. 😊
 
  • Svart mönstrad badrumsmatta med golvbrunn och ett litet vitt sopkärl i duschen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.