Ska renovera tvättstugan och tänkt lägga Tarkett Aquarelle Marquine Black 3 meter för golvet är ca 2,70 m brett. Då slipper man skarv i golvet.
Nu läste jag nånstans att det blir lätt sprickor i mattan på de som är 3 m eller 4 m.
Sen att kvaliten är dålig på ytskiktet..? eftersom det ska vara i tvättstugan och där finns både dusch, värmepanna, tvättmaskin. Även som groventre.
Nån som har sån matta och hur upplever ni med den typ av matta.
Nu läste jag nånstans att det blir lätt sprickor i mattan på de som är 3 m eller 4 m.
Sen att kvaliten är dålig på ytskiktet..? eftersom det ska vara i tvättstugan och där finns både dusch, värmepanna, tvättmaskin. Även som groventre.
Nån som har sån matta och hur upplever ni med den typ av matta.
Hur blev mattan?E evgy skrev:Ska renovera tvättstugan och tänkt lägga Tarkett Aquarelle Marquine Black 3 meter för golvet är ca 2,70 m brett. Då slipper man skarv i golvet.
Nu läste jag nånstans att det blir lätt sprickor i mattan på de som är 3 m eller 4 m.
Sen att kvaliten är dålig på ytskiktet..? eftersom det ska vara i tvättstugan och där finns både dusch, värmepanna, tvättmaskin. Även som groventre.
Nån som har sån matta och hur upplever ni med den typ av matta.
Klicka här för att svara
