Hej!

vi har spårat ut för el och lite till. Vill nu täcka igen skåran och orkar inte med att släppa gips över hela väggen för detta. Har ni några idéer för vad man kan sätta över? Kablarna går typ jämt med väggen.
 
Vad är väggarna för material då?
 
Det är gips. Och trä bakom?
 
Då behöver du bara gipsputs/gipsspackel
 
TS verkar ju i sin andra tråd i samma ämne tveksam till att spackla in kablarna, då får jag rekommendera att ni anlitar en duktig elektriker som kan göra en snygg utanpåliggande installation istället.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.