Hej!

Har några gamla hål i vissa rum från gamla antennkablar som man borrat upp för i tiden som går upp på kallvind. Har även ett nätverksskåp i tvättstugan dit alla nätverkskablar går till från vinden och ner i taket. Hur fyller jag bäst upp dessa hål så att jag slipper få kalluft ner i hålen och fuktig varm luft upp på vinden? Är det fogskum som gäller eller något annat?

Mvh Andreas
 
Upp.
 
Är nog inte så noga. Vilken fogmassa/spackel som helst funkar nog. Jag skulle ta latexfog. Fogskum känns överdrivet här. Kladdigt som f-n att hålla på med och ger ingen bra yta för målning.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.