Hej!
Har några gamla hål i vissa rum från gamla antennkablar som man borrat upp för i tiden som går upp på kallvind. Har även ett nätverksskåp i tvättstugan dit alla nätverkskablar går till från vinden och ner i taket. Hur fyller jag bäst upp dessa hål så att jag slipper få kalluft ner i hålen och fuktig varm luft upp på vinden? Är det fogskum som gäller eller något annat?
Mvh Andreas