Jag har gett mig på att tapetsera själv för andra gången i mitt liv. Min hall har många vrår och nu har jag nått till toalettdörren som ligger innanför resterande vägg. I själva "taket" tänkte jag lämna det vitt men hur är det egentligen bäst och rätt att göra här? Ska jag tapetsera runt dörren eller bara ovanför den högra dörren som går in till köket? Jag blir galen på alla vinklar och har redan stött på både utanpåliggande kabel och en fyrkant som nog hör till ventilationen. Man kan ju inte mönsteranpassa i 3D. Något tips?