Tänkte höra om någon gjort eller åtminstone har några funderingar kring att tapetsera istället för att kakla in ett badkar. Vi har ett badkar enligt bilden, utan täcksidor. Men, vi har inbyggnadsskivorna (cellplast). En tanke har dock dykt upp att jag skulle vilja tapetsera runt badkaret istället för att kakla?
Vad gör jag, monterar minerit på cellplasten och sätter tapet på?
Monterar våtrumsgips, spacklar och tapetserar?
Finns snygga våtrumstapeter som kan funka eller lackar jag över en vanlig tapet?
Ja, vad gör jag, och går det tror ni?