Tänkte höra om någon gjort eller åtminstone har några funderingar kring att tapetsera istället för att kakla in ett badkar. Vi har ett badkar enligt bilden, utan täcksidor. Men, vi har inbyggnadsskivorna (cellplast). En tanke har dock dykt upp att jag skulle vilja tapetsera runt badkaret istället för att kakla?
Vad gör jag, monterar minerit på cellplasten och sätter tapet på?
Monterar våtrumsgips, spacklar och tapetserar?
Finns snygga våtrumstapeter som kan funka eller lackar jag över en vanlig tapet?

Ja, vad gör jag, och går det tror ni?
 
  • image_large.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.