3 593 läst ·
38 svar
4k läst
38 svar
Tankar och tips på vår planlösning
Sovrummen är exakt samma storlek som det sovrum jag och min sambo har i vår hyresrätt idag, där får vi plats med en 180säng och en byrå 60. Detta har vi utgått ifrån till barnrummen.
Vill gärna ha garderober så man inte blir så låst i möbleringen.
Skulle gärna ha färre kvm så att öka storleken lockar inte så mycket, annars spelar rummens utformning mindre roll, att ytan är samma är viktigare
Vill gärna ha garderober så man inte blir så låst i möbleringen.
Skulle gärna ha färre kvm så att öka storleken lockar inte så mycket, annars spelar rummens utformning mindre roll, att ytan är samma är viktigare
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Inga skrivbord?
Ni som vuxna har ju hela huset/lägenheten för er själva och behöver inte ha lika många funktioner i ett eget rum.
Ni som vuxna har ju hela huset/lägenheten för er själva och behöver inte ha lika många funktioner i ett eget rum.
Jag tror att inte många "skolbarn" behöver skrivbord och 180 säng. Och behöver dem det så går det in även om det är trångt.
Var själv väldigt nöjd med 160säng, tv och kläder i en låda under sängen från jag var 13
Läxläsning har jag aldrig gjort själv i mitt rum och ingen av mina kompisar heller. Plats att göra läxa finns på andra ställen i huset.
Var själv väldigt nöjd med 160säng, tv och kläder i en låda under sängen från jag var 13
Läxläsning har jag aldrig gjort själv i mitt rum och ingen av mina kompisar heller. Plats att göra läxa finns på andra ställen i huset.
Klicka här för att svara