Vi ska bygga ett skafferi i gammal stil i mitt torp. Har inte gjort något liknande förut och skulle vilja ha tips på vad man ska tänka på. Och vilka tabbar ska man undvika!
Ska man isolera på något sätt? Ventilera (ut i rummet eller genom ytterväggen)?
Skafferiet kommer stå bredvid det inbyggda kylskåpet (inte helt optimalt kanske, men köket är litet så det fanns inte mycket att välja på...). Hur ska vi tänka för att kylskåpet inte ska avge alltför mycket värme till skafferiet som man vill hålla svalt?
Tacksam för alla tips!
