Stackare :(

Diesel och gammal motorolja är bättre! d^_^b

Och vad är det för fel på björknäver...Bättre tände finns nästan inte (Gratis är det också....Sitter ytterst på veden...)

Jösses...själv använder jag tyrved, tjärved av tall. Tror det är någon svamp som får tallen att bilda tyrved, det smittar nämligen mellan träden.

Tror nog att det var tändvätska, inte bensin.

-MH- skrev:
Tror nog att det var tändvätska, inte bensin.
Är ju ändå rätt korkat/onödigt.

Förra ägaren till vårt hus körde alltid med tändvätska i vår något trögtända vedpanna. Jag slutade med det bland annat för att det luktade fan i halva huset när man hade tänt. Pannan ryker in en hel del och den röken sipprar ibland upp i huset. Blää.

Redigerat:
Majgårdarna
En dagstidning tänder jag med.Jobbigt med alla helger nu då det blit ont om tidningar :-)

Andreas_Hansson skrev:
En dagstidning tänder jag med.Jobbigt med alla helger nu då det blit ont om tidningar :-)
Kom till mig. Då får du mååååånga!!!!
:D

Majgårdarna
Man får lägga upp ett förråd på sommaren

Behöver ingen dagstidning - det räcker med reklamen :)
Vi har faktiskt ingen skylt med "Ej reklam tack" just för att den är bra att tända i pannan med samt att det finns gott om bra extraerbjudanden som lämpar sig när man renoverar.

Majgårdarna
Jag tycker reklam med mycket färg på är usel att tända med.

Håller med, den åker i återvinningen. Bäst är de som är mest tidningsliknande samt de gratistidningar som kommer nån gång i veckan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.