1 962 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Takstolsbokens programdiskett
Medlem
· Halland
· 4 507 inlägg
Hej och välkommen till forumet! Dock, det du frågar om är olagligt eftersom CD:n är upphovsrättsskyddad. Gå tillbaka till biblioteket och begär att dom reparerar boken eller skickar efter ett exemplar från ett närliggande bibiliotek. OBS ej skämt, så här är det.
Jag har programmet installerat på min XP-dator (sparar alltid en dinosauriedator för program som detta) och det är helt OK, lite primitivt men gör jobbet. OBS att det finns ett typsnitt i programkatalogen som du måste kopiera till /Fonts mappen för att utskrifterna skall se normala ut.
/Anders
Jag har programmet installerat på min XP-dator (sparar alltid en dinosauriedator för program som detta) och det är helt OK, lite primitivt men gör jobbet. OBS att det finns ett typsnitt i programkatalogen som du måste kopiera till /Fonts mappen för att utskrifterna skall se normala ut.
/Anders
Du kan annars köpa boken här: http://butik.byggtjanst.se/product/ProductDetail.aspx?id=394027§ionid=13170&Reload=1
Så får du med revideringarna från senaste BKR-utgåvan.
Men det kanske var den senaste utgåvan som du lånade på biblioteket.... sedan kan man undra om biblioteket har med skivan vid utlåning? Den kanske är urplockad och man måste fråga speciellt efter den??
Så får du med revideringarna från senaste BKR-utgåvan.
Men det kanske var den senaste utgåvan som du lånade på biblioteket.... sedan kan man undra om biblioteket har med skivan vid utlåning? Den kanske är urplockad och man måste fråga speciellt efter den??
Klicka här för att svara