Var och lånade takstolsboken på biblioteket idag. Tyvärr var disketten försvunnen. Finns det någon som kan kopiera och skicka till mej? Ev länk till något nedladdningsställe.
/Peter
 
Hej och välkommen till forumet! Dock, det du frågar om är olagligt eftersom CD:n är upphovsrättsskyddad. Gå tillbaka till biblioteket och begär att dom reparerar boken eller skickar efter ett exemplar från ett närliggande bibiliotek. OBS ej skämt, så här är det.

Jag har programmet installerat på min XP-dator (sparar alltid en dinosauriedator för program som detta) och det är helt OK, lite primitivt men gör jobbet. OBS att det finns ett typsnitt i programkatalogen som du måste kopiera till /Fonts mappen för att utskrifterna skall se normala ut.

/Anders
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.