ullet
Hej, jag har en 4P-släp med aluminiumkåpa. Har kommit på att det vore rätt smidigt att ha takräcken på den. Jag har en uppsättning fyrkantiga takräcken över som är tillräckligt långa, men hittar inga fötter som går att skruva fast i kåpan.

Är det nån som vet var man kan få tag på fästen/fötter eller har någon idé på hur man skulle kunna lösa det?

Behöver man förstärka kåpan på nåt sätt om man sätter räcken där? Kommer inte lasta några stora vikeslass där uppe, men bör ju hålla för en 75-100 kg eller nåt sånt (precis som takräckena på bilen).
 
R
Kåpan klarar nog ingen last , det är ju lite smäck , tunt gods och vet inte vad
blåljusgubbar säger om det
 
ullet
R RapidSledge skrev:
[länk]
Jag har sett dom, kan vara ett alternativ, men jag hade hoppats kunna använda dom "fyrkantrör" jag redan har.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.