S Stugmannen #1 Medlem · västra götaland · 378 inlägg 26 jun 2020 22:46 Stugmannen Medlem västra götaland 378 inlägg 26 jun 2020 22:46 #1 Hej! Hur skulle ni lägga denna? I liv med trekantslisten eller strax över? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Hur skulle ni lägga denna? I liv med trekantslisten eller strax över? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Noramasen #2 Byggnadsvårdare · 1 765 inlägg 28 jun 2020 23:19 Noramasen Byggnadsvårdare 1 765 inlägg 28 jun 2020 23:19 #2 Med tanke på att du förmodligen sätter en vindskiva mot trekantslisten så kommer det där att bli bra.
Med tanke på att du förmodligen sätter en vindskiva mot trekantslisten så kommer det där att bli bra.
S Stugmannen #3 Medlem · västra götaland · 378 inlägg 28 jun 2020 23:26 Stugmannen Medlem västra götaland 378 inlägg 28 jun 2020 23:26 #3 Noramasen skrev: Med tanke på att du förmodligen sätter en vindskiva mot trekantslisten så kommer det där att bli bra. yes, taket var något snett så fanns inte så mycket val ändå och precis som du säger så löser vindskiva och vindskiveplåten resten.
Noramasen skrev: Med tanke på att du förmodligen sätter en vindskiva mot trekantslisten så kommer det där att bli bra. yes, taket var något snett så fanns inte så mycket val ändå och precis som du säger så löser vindskiva och vindskiveplåten resten.