Har en lucka ner till källaren i sommarstugan som är täckt med samma material som man använder till tak (tror jag), är asfaltliknande på färgn. Den börjar bli lite matt så jag funderar på om man kan fräscha till den på något sätt eller om det är enklare och billigare att bara lägga nytt?