Vi har ett 70-tals fritidshus som vi funderar på att bygga ut och jag funderar på om taklyft är ett alternativ. Huset är byggt på plintgrund och i vinkel.
Är det möjligt att lyfta taket på ett normalt fritidshus, eller är huset helt enkelt för klent? Är det mycket dyrare att lyfta ett vinklat hus (isåfall kanske det är lönt att bara lyfta halva)?