Vi bygger nytt, men vissa saker ska vi göra själva, bl.a. målning och tapetsering.
Undrar om någon har en bra tips på erfaren målare /handverkare som kan tänkas åta sig till ett mindre uppdrag att hjälpa till med takarbete (spackling & målning ) ... ???
Har någon erfarenhet ( slut resultat )av polsk arbetskraft ?
Bygger i Boo , dock ej nära vattnet