Upptäckte till min förvåning att vi inte har myggnät eller nått liknande runt om huset vid takfoten. Är detta något som skall vara standard på Trivselhus eller liknande ?
Försökte titta i mina papper men hittade inget. Vi fick inte detta som nått tillval iaf vad jag kan minnas.
Verkar ju jätte B att inte ha nått skydd för getingar osv ?