Upptäckte till min förvåning att vi inte har myggnät eller nått liknande runt om huset vid takfoten. Är detta något som skall vara standard på Trivselhus eller liknande ?

Försökte titta i mina papper men hittade inget. Vi fick inte detta som nått tillval iaf vad jag kan minnas.

Verkar ju jätte B att inte ha nått skydd för getingar osv ?
 
Grattis

Vi har också fått hela traktens getingar i takfoten på vårt Trivselhus.

Huset var varken geting/mygg säkrat upptill eller
mussäkrat nertill.

Ett projekt för sommaren...

Berit
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.