Husägaren ska få tillbaka hela takkostnaden ?​

viste inte att arn kunnde tvinga dom att betala

• Haha
Huddingebo
  • Laddar…
Nej deras beslut är bara rådgivade men vid en eventuell kommande rättsprocess kan det betyda en hel del.

• Gilla
Huddingebo och 2 till
  • Laddar…
Arn är inte mycket hänga i granen. Som en annan talare så är de bara ett beslut som inte har någon juridiks på verkan i detta ledet. Men blir en tung bevisning i rättegång då kan också konsumenten beräkna dröjsmålsränta förmodligen när arn beslutet kom tills betalning kommer om hen vinner.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
Det blir svårare för företaget att få nya kunder sedan om man hamnar i Svarta listan.

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Det blir svårare för företaget att få nya kunder sedan om man hamnar i Svarta listan.
eller konkar man bara och startar nytt

• Gilla
RoTe och 1 till
  • Laddar…
Efter att ha läst här på byggahus så är mina råd nu att köpa hus utan tak, bärande väggar, källare, trädgård, dusch samt om möjligt el. Bara massa dyra saker som blir fel!

• Gilla
  • Haha
kashieda och 5 till
  • Laddar…
G grovspacklarn skrev:
Efter att ha läst här på byggahus så är mina råd nu att köpa hus utan tak, bärande väggar, källare, trädgård, dusch samt om möjligt el. Bara massa dyra saker som blir fel!
Ja o se för guds skull till att inga hantverkare kommer i närheten av fastigheten, annars står snart ett svartbyggt fuskbygge där som du inte beställt (och dessutom försenat) och likt Irländska asfaltsläggare kräver några buffliga män dig på betalning och 300% påslag på Rinkabyrörs pris, via ett AB de redan kursat.
När du sedan inte tror att det kan bli värre upptäcker du att grannen via en mutat gränsutmätare annekterat ditt hönshus och nu uppgraderat till 3x25A för din räkning.
Jag kan rekommendera dig en hyresrätt i Barkarbystan istället, det är lixom nya Lidingö fast halva priset.

• Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
ändra du texten nu?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.