AstaS #1 Medlem · Småland · 1 005 inlägg 20 mar 2010 12:57 AstaS Medlem Småland 1 005 inlägg 20 mar 2010 12:57 #1 Vill bara dela med mig av min glädje. Vi har fått nytt tak lagt och det har tagit sin lilla tid. Men nu är det klart och vi är så nöjda!! Fotränna på nära håll Och så hela taket - dock inte städat ännu.
Vill bara dela med mig av min glädje. Vi har fått nytt tak lagt och det har tagit sin lilla tid. Men nu är det klart och vi är så nöjda!! Fotränna på nära håll Och så hela taket - dock inte städat ännu.
C cheetah1 #2 Anonym 20 mar 2010 12:59 cheetah1 Anonym 20 mar 2010 12:59 #2 Ah, så det vart bandfalsat tillslut alltså. Snyggt!
AstaS #3 Medlem · Småland · 1 005 inlägg 20 mar 2010 13:01 AstaS Medlem Småland 1 005 inlägg 20 mar 2010 13:01 #3 Ja - det slutade med det. Så jag får ta en ny bild och byta min avatarbild så småningom.