Hej!
vi har en pergola som vi byggt. Den är 3x3meter. Men- vi skulle vilja ha tak på den. Och- funderar på ett såntdär tak man kan dra in/ut vid behov. Undrar- har någon här sytt ett eget sådant? Eller var har ni köpt det? Hur har ni gjort med fästen/linor osv?! Vore så himla glad å tacksam över om någon kunde ”förbarma” sig över mig o hjälpa mig med hur man gör, vad man behöver osv. Tack✊✊✊
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder