Hej!

vi har en pergola som vi byggt. Den är 3x3meter. Men- vi skulle vilja ha tak på den. Och- funderar på ett såntdär tak man kan dra in/ut vid behov. Undrar- har någon här sytt ett eget sådant? Eller var har ni köpt det? Hur har ni gjort med fästen/linor osv?! Vore så himla glad å tacksam över om någon kunde ”förbarma” sig över mig o hjälpa mig med hur man gör, vad man behöver osv. Tack✊✊✊ Träpergola utan tak vid röd stuga, möblemang under, grönska runtom.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.