Hej!
Har en "förberedd" braskaminsinstallation i vardagsrummet som ser ut att kunna dröja ett par år innan den färdigställs. Har ett utsågat runt hål i innertaket med en diameter på ca 32cm.
Har någon något tips på något att täcka hålet med? Jag tänker mig en vitlackerad täckplåt, rund eller kvadratisk med 4 skruvhål, som då kan dölja ett 32cm hål.
Vill av estetiska skäl helst inte göra någon egen lösning utan undrar om någon sett något liknande det jag beskriver.
Mvh
Pagge