Är nu klar med mitt badrumsprojekt (som tagit alldeles för lång tid

) och tänkte bara tacka alla som frågat och speciellt de som svarat på detta forum!
Det är många idéer som tillkommit och lika många som förkastats och många frågor man fått svar på .
Några saker ni sagt/jag upptäckt har dock fastnat till nästa projekt;
1. Gör det själv! Det är inte alltid hantverkarna har det bästa omdömet, även om de gör jobbet på halva tiden!
2. Branschregler har alltid undantag! No Comments.
3. Försäkringsbolagen ersätter bara om de har rätt. Har de fel hänvisar de till §213/12 där det står att "om tvist uppstår har försäkringsgivaren alltid rätt"
4.De stora byggfackhandlarna med "finniga målbrottsförsäljare" kan du alltid lita på.........
5. Det blir alltid dyrare än du tror.
6. Gör aldrig något utan att fråga de som kan....De på Forumet!
Tack!