Hej,
Jag undrar om man kan få lös bifogade kopplingar utan att såga röret, när jag känner på dem med handen så går det att rotera, går dem att dra loss med en polygrip?
Med vänlig hälsning, Jimmy
Jag undrar om man kan få lös bifogade kopplingar utan att såga röret, när jag känner på dem med handen så går det att rotera, går dem att dra loss med en polygrip?
Med vänlig hälsning, Jimmy
Produkter som diskuteras: "polygrip"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer
Behövs en avdragare för att få bort. Är det fmm eller Vårgårda(VA)? Som är märket på den?
Tack för svar! Det är FMM på blandaren.
fråga nr två, avloppet till min vask har suttit väldigt nära vattenrören se bild, jag har försökt kolla om där finns något rekommenderat mått på avstånd mellan rören, men hittar inget konkret. Manschetten bör ju kunna få plats. Kan man tänka sig att lägg cc 100mm?
Med vänlig hälsning, Jimmy
fråga nr två, avloppet till min vask har suttit väldigt nära vattenrören se bild, jag har försökt kolla om där finns något rekommenderat mått på avstånd mellan rören, men hittar inget konkret. Manschetten bör ju kunna få plats. Kan man tänka sig att lägg cc 100mm?
Med vänlig hälsning, Jimmy
Så länge som ingen av rören inte kommer i kontakt med varann ser jag intet problem med det Beror hur mycket plats som finns. Har du någon bättre bild så det går att se?
Skulle nog flyttat rören på vänster sida om av avloppet och sätter dem 40 cc mellanrum i millimeter. Då ryms det en bricka
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden


