B Bodhgaya #1 Medlem · Uppsala · 37 inlägg 8 nov 2010 10:46 Bodhgaya Medlem Uppsala 37 inlägg 8 nov 2010 10:46 #1 Jag ska byta ut golvlisterna i samband med att jag sätter pärlspont på gipsväggarna i vardagsrummet. Så vitt jag kan se så finns det ingen spik i listerna, då antar jag att dom är limmade. Går dom att ta bort enkelt utan att gipsväggen går sönder?
Jag ska byta ut golvlisterna i samband med att jag sätter pärlspont på gipsväggarna i vardagsrummet. Så vitt jag kan se så finns det ingen spik i listerna, då antar jag att dom är limmade. Går dom att ta bort enkelt utan att gipsväggen går sönder?
Alfredo #2 Besserwisser · Västernorrland · 38 855 inlägg 8 nov 2010 14:45 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 855 inlägg 8 nov 2010 14:45 #2 Är nog svårt att svara på utan att kunna prova. Det är inte så att någon har varit duktig och försänkt/spacklat/målat över skruvarna/spikarna?
Är nog svårt att svara på utan att kunna prova. Det är inte så att någon har varit duktig och försänkt/spacklat/målat över skruvarna/spikarna?