Hej,
Jag försöker ta bort en del av innetrappan men jag vet inte vad den är fäst med för maskinelement. I bild 2 kan ni se att elementet är gängat och jag har lyckats dra ut steget lite. I bild 1 ser nu underifrån på steget och skallen på själva elementet. Är det någon som vet hur jag får loss den?
Jag försöker ta bort en del av innetrappan men jag vet inte vad den är fäst med för maskinelement. I bild 2 kan ni se att elementet är gängat och jag har lyckats dra ut steget lite. I bild 1 ser nu underifrån på steget och skallen på själva elementet. Är det någon som vet hur jag får loss den?
Produkter som diskuteras: "polygrip"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer
Mycket konstigt. Jag har dragit ur många skruv med en riktig polygrip eller muttertång så man får ett riktigt tag nästan så man skulle kunna dra av skruven om den inte var gängad.Z Zer00x skrev:
Men det behöver vara riktiga tänger så man får fäste så det inte bara glider runt.
Produkter som diskuteras: "muttertång"
Muttertänger
Muttertänger är särskilda handverktyg som används för att greppa, hålla fast och vrida muttrar eller bultar. Dessa tänger är ofta utformade med breda, platta käftar för att ge ett säkert grepp om en mutter eller bult och undvika att skada
Läs mer
Klicka här för att svara