Vi skulle behöva ha vårt SPA-bad avstängt några dagar. Enda sättet att stänga av det är att skruva loss propparna ur elskåpet. Förut har vi endast gjort det ett par timmar när vi behövt byta vattnet, men pga en läcka behöver vi nu ha det avstängt några dagar. Är det ok att bara ta bort propparna och låta deras plats i elskåpet vara tomma några dagar?