Vi skulle behöva ha vårt SPA-bad avstängt några dagar. Enda sättet att stänga av det är att skruva loss propparna ur elskåpet. Förut har vi endast gjort det ett par timmar när vi behövt byta vattnet, men pga en läcka behöver vi nu ha det avstängt några dagar. Är det ok att bara ta bort propparna och låta deras plats i elskåpet vara tomma några dagar?
 
Ta bort proppen men skruva tillbaka hylsan
 
  • Gilla
Nyponbuske
  • Laddar…
Ja, absolut. Kolla bara så det inte är något annat som ligger under samma propp.
 
  • Gilla
Nyponbuske
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.