Ser ut som bandplåt , en del färg sitter nog stenhårt och går inte bort mekaniskt. Prova med en roterande stålborste först och se hur mycket som går bort.
Blir inga för många frågor, bara fråga på.
Det med vinkelslip och borste avråder jag från, för hög fart på en sådan, stålstråna kommer att bli som projektiler. Gärna då en skruvdragare med en roterande stålborste.
Blir inga för många frågor, bara fråga på.
Det med vinkelslip och borste avråder jag från, för hög fart på en sådan, stålstråna kommer att bli som projektiler. Gärna då en skruvdragare med en roterande stålborste.