Brian Würtz #1 Medlem · 2 inlägg 22 mar 2019 10:12 Brian Würtz Medlem 2 inlägg 22 mar 2019 10:12 #1 Undrar om man kan ta bort denna dörrkarm eller om den har någon bärande funktion?? Tacksam för svar Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #bärande #dörrkarm karm dörr
Undrar om man kan ta bort denna dörrkarm eller om den har någon bärande funktion?? Tacksam för svar Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
T term #2 Besserwisser · Tullinge · 604 inlägg 22 mar 2019 10:31 term Besserwisser Tullinge 604 inlägg 22 mar 2019 10:31 #2 Dörrkarmar lär aldrig vara bärande, och den på bilden är alldeles för klen för att kunna bära någonting alls.
Dörrkarmar lär aldrig vara bärande, och den på bilden är alldeles för klen för att kunna bära någonting alls.
Brian Würtz #3 Medlem · 2 inlägg 22 mar 2019 12:13 Brian Würtz Medlem 2 inlägg 22 mar 2019 12:13 #3 T term skrev: Dörrkarmar lär aldrig vara bärande, och den på bilden är alldeles för klen för att kunna bära någonting alls. Sweet då åker den bort Och jag är oxå klen men dem använder mig ändå
T term skrev: Dörrkarmar lär aldrig vara bärande, och den på bilden är alldeles för klen för att kunna bära någonting alls. Sweet då åker den bort Och jag är oxå klen men dem använder mig ändå