Hej! Vi har tagit bort en dörr samt dörrkarm in till detta lilla rum som vi ska göra om till skafferi, detta för att få en bredare öppning in och planen är även att ha det öppet utan dörr och dörrkarm. Har ni några tips på hur vi snyggast fixar runt om?