J jonasnjonasn #1 Medlem · Stockholm · 102 inlägg 6 jun 2023 08:31 jonasnjonasn Medlem Stockholm 102 inlägg 6 jun 2023 08:31 #1 Hej! Hur lossar jag enklast den här bottenventilen? Är det helt enkelt en mejsel eller liknande och vrida? Ser ut som spår men sitter som berget. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #bottenventil
Hej! Hur lossar jag enklast den här bottenventilen? Är det helt enkelt en mejsel eller liknande och vrida? Ser ut som spår men sitter som berget. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
R Rishlish #2 Medlem · 37 inlägg 6 jun 2023 08:37 Rishlish Medlem 37 inlägg 6 jun 2023 08:37 #2 Japp, bara att vrida! Ett tips kan vara att använda ett mynt att vrida med!
J jonasnjonasn #3 Medlem · Stockholm · 102 inlägg 6 jun 2023 08:40 jonasnjonasn Medlem Stockholm 102 inlägg 6 jun 2023 08:40 #3 R Rishlish skrev: Japp, bara att vrida! Ett tips kan vara att använda ett mynt att vrida med! En enkrona hade nog gjort susen men hade bara en tvåkrona vilken inte funkade. Men då får jag hitta något att skruva med, tack!
R Rishlish skrev: Japp, bara att vrida! Ett tips kan vara att använda ett mynt att vrida med! En enkrona hade nog gjort susen men hade bara en tvåkrona vilken inte funkade. Men då får jag hitta något att skruva med, tack!