Hej ja har en t2 floortemp som jag vill ersätta med en raychem nrg dm går det att köra på den utan att byta givare ? Vilka andra modeller kan man köra
 
Kolla med dem, dem har en jour för konsument, tel: 020-440 550, stänger 20:00 har jag för mig. Varför vill du inte byta givare dock, är den fastgjuten?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.