910 läst ·
2 svar
910 läst
2 svar
Synpunkter på komponenter till larm
Medlem
· Stockholm
· 591 inlägg
Har kkat på följande komponenter:
* Centralenhet DSC PowerSeries 8-64 Zone Control Panel PC1864 (med utbyggnadskort, batteri, nätaggregat)
* Panel DSC PowerSeries 64-Zone LCD Keypad PK5500
* Glaskross Honeywell Flexguard 1625
* Rörelsedetektor Honeywell DT8012F5 DUAL TEC
* Kombinerad magnetkontakt och vibrationsdetektor (för dörrar) Rokonet ShockTec with Magnet White
Förslag på bättre komponenter eller andra tips mottages med tacksamhet.
Lönar det sig fortfarande att köpa i utlandet (efter kronans fall) - om inte var köper man billigast i Svergie?
* Centralenhet DSC PowerSeries 8-64 Zone Control Panel PC1864 (med utbyggnadskort, batteri, nätaggregat)
* Panel DSC PowerSeries 64-Zone LCD Keypad PK5500
* Glaskross Honeywell Flexguard 1625
* Rörelsedetektor Honeywell DT8012F5 DUAL TEC
* Kombinerad magnetkontakt och vibrationsdetektor (för dörrar) Rokonet ShockTec with Magnet White
Förslag på bättre komponenter eller andra tips mottages med tacksamhet.
Lönar det sig fortfarande att köpa i utlandet (efter kronans fall) - om inte var köper man billigast i Svergie?
Medlem
· Stockholm
· 591 inlägg
@spinout Jag vill använda larmet integrerat med min Vera (Z-wave controller). För detta använder man Envisalink Eyezon Internet Interface Module vilken jag bara är säker på stöder "power series".
Dessutom verkar största nyheten med Neo vara förbättringar i den tråglösa hanteringen (PowerG) och jag har inte behov av trådlöst över huvud taget.
Dessutom verkar största nyheten med Neo vara förbättringar i den tråglösa hanteringen (PowerG) och jag har inte behov av trådlöst över huvud taget.
Klicka här för att svara