Hej
jag har en fråga och behöver lite tips.

Jag vill gjuta ett nytt golv och skulle vilja att det blir synlig betong, Idag har jag klinker och min fråga
är vad rekommendationen är? att ta bort den gamla klinkern ( för att inte bygga för högt)
och hur tjockt måste man gjuta för att få ett hållbart golv ? ( huset är 30 år så sättningar nja)
Vad för armering rekommenderar ni ?

Tack
Bra pris på material ?
 
Jag har en bekant som armerade och flytspacklade hall, kök och vardagsrum. Han hade i nån typ av pigment och vaxade sedan ytan, blev otroligt bra, men man måste vara försiktig med det, som med alla betongprodukter så är det ju ett mycket sugande material.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.