21 643 läst ·
23 svar
22k läst
23 svar
Syll och plåt under Willab Garden uterumspartier?
10 meter låter lite väl kort ollo. Vårt uterum är på 25 kvm så det gick åt ca 21-22 löpmeter plåt. Hade turen att en kompis har en "Plåtis" så priset för mig kanske inte är "Up to date" idag, byggde 2021. Gav ca 3.000:-O ollo skrev:
Jag la ett spontant furugolv som jag skruvade i fjädern med skruvar som var gjorda för ändamålet, kommer inte ihåg vad de heter. Ingen golvvärme.W Wejstal skrev:
Två plank har kupat sig lite, ifall det beror på värmen eller att det var 2:a sortering vet jag inte...
Jag har en uterumsmatta som ligger uppe på så jag har inte rullat upp och inspekterar sen jag la mattan så har inte så stor koll på hur det ser ut.
Toppen, tack för svar.O ollo skrev:Jag la ett spontant furugolv som jag skruvade i fjädern med skruvar som var gjorda för ändamålet, kommer inte ihåg vad de heter. Ingen golvvärme.
Två plank har kupat sig lite, ifall det beror på värmen eller att det var 2:a sortering vet jag inte...
Jag har en uterumsmatta som ligger uppe på så jag har inte rullat upp och inspekterar sen jag la mattan så har inte så stor koll på hur det ser ut.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden