Behövde nya bitshållare och beställde ett kit från Proffsmagasinet, i detta kit följde det även med denna bitshållare. Den har en utdragbar hylsa som jag är osäker på syftet med, är det nån form av djupanslag?
Bilden visar hållaren i utdraget läge.
Bilden visar hållaren i utdraget läge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "bitshållare"
Bitshållare
Våra bitshållare är designade för att erbjuda bekvämlighet och enkelhet när du arbetar med olika skruv- och borrprojekt. De håller dina bits stabila och säkra under användning, vilket möjliggör mer noggrannhet och effektivitet i ditt
Läs mer
Kan det vara för att hålla fast skruven än bättre med magneten, ( man drar magneten/hylsan mot skruvskallen) sen även som S_B_O säger att kunna hålla i bitsen när man skruvar ?
Renoverare
· Kalmar län
· 2 600 inlägg
Eller att hylsan dras långt över skruvskaftet så att den sitter riktigt bra av sig själv även med långa skruv och besvärliga lägen. När man skruvar i skruven trycks hylsan tillbaka. Kanske var det @Aeroabuser menade.
Ska väl vara ärlig och säga nej
Visste inte att det fanns sådana bitshållare, hylsan måste vara ganska stor då, iom att det är magnet oxå ?
Bara så här jag tänkte
Visste inte att det fanns sådana bitshållare, hylsan måste vara ganska stor då, iom att det är magnet oxå ?
Bara så här jag tänkte
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden