Hej, är i tagen att beställa ett Swimspa och har efter lite research fastnat för ett Swimspa från Spakompaniet (https://spakompaniet.se/product/elegant-liten-pool/) som heter "liten elegant pool". Främsta använding är att använda som pool men nångång då och då även för att bubbla. Dock kan man i dagsläget inte kolla på produkten (inga showrooms i Sverige) och jag undrar därför om någon har någon erfarenhet av Spakompaniets produkter - ris som ros - allt mottages tacksamt. Tack på förhand

P perreg72 skrev:
Hej, är i tagen att beställa ett Swimspa och har efter lite research fastnat för ett Swimspa från Spakompaniet ([länk]) som heter "liten elegant pool". Främsta använding är att använda som pool men nångång då och då även för att bubbla. Dock kan man i dagsläget inte kolla på produkten (inga showrooms i Sverige) och jag undrar därför om någon har någon erfarenhet av Spakompaniets produkter - ris som ros - allt mottages tacksamt. Tack på förhand
P perreg72 skrev:
Hej, är i tagen att beställa ett Swimspa och har efter lite research fastnat för ett Swimspa från Spakompaniet ([länk]) som heter "liten elegant pool". Främsta använding är att använda som pool men nångång då och då även för att bubbla. Dock kan man i dagsläget inte kolla på produkten (inga showrooms i Sverige) och jag undrar därför om någon har någon erfarenhet av Spakompaniets produkter - ris som ros - allt mottages tacksamt. Tack på förhand

Hej! Undrar om ni köpte ert Swimspa och om ni är nöjda? Vi har beställt ett, jättetacksam om du vill berätta, hälsar Jennie!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.