Hej! Har golvvärme på nedervåningen...med en golvvärmefördelare från swebo, såg nu att de rinner ur vatten från nån luftnippel ser de ut som, inte mkt vatten men de känns olustigt...se bifogad bild!
När ja trycker den så sprutar de vatten, skall man skruva dessa eller hur funkar de?
Tacksam för svar!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder