Tjena jag köpte nyss en Esab 150 orginal. jag fick inte bruksanvisnig med pga att det var ett demoex.

Jag undrar villken trådhastig het och svetsstyrka jag ska köra på i olika tjocklekar
tacksam för svart =)


//Eric
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.