Vi har börjat titta en del på Sverigevillan (-sverigestugan). Jag har googlat en del och även sökt på detta forum men hittar bara väldigt gamla trådar. Gillar deras miljötänk med naturmaterial och även förstås designen. Finns det någon som har erfarenhet av att bygga med dessa eller har hört något om dem?