Nu påstår jag inget, utan det är en fråga....

Är sverigepumpen något att satsa på? För i regel så kan man höra att tex Panasonic, Daikin osv är bra. Men jag tycker inte att man har hört så mycket om Sverigepumpen.
 
P
Är inte detta en panasonic?
 
Fairlane
Så här står det på sverigepumpen.se angående luftluft:
Här kan du läsa om våra olika luft/luft-värmepumpar. Vi har idag värmepumpar från Panasonic och LG som vi har kvalitetstestat och förbättrat för att ge dem stämpeln Sverigepumpen
För luftvatten verkar det vara Panasonic.
 
LG tror jag dom slutat med !
 
P
C Comfort Thomas skrev:
LG tror jag dom slutat med !
Förnuftigt!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.