3 239 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Sverigepumpen, kvalitetssäkra?
Nu påstår jag inget, utan det är en fråga....
Är sverigepumpen något att satsa på? För i regel så kan man höra att tex Panasonic, Daikin osv är bra. Men jag tycker inte att man har hört så mycket om Sverigepumpen.
Är sverigepumpen något att satsa på? För i regel så kan man höra att tex Panasonic, Daikin osv är bra. Men jag tycker inte att man har hört så mycket om Sverigepumpen.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 872 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 872 inlägg
Medlem
· Nykvarn
· 2 594 inlägg
LG tror jag dom slutat med !
Klicka här för att svara