Hej,
Jag har köpt ett attefallshus via svenska skalhus.
Valde denna modell (modern): [länk]
Allt fungerade ypperligt, från designval (fönster, dörr etc) till bygganmälan och leverans.
Att delbetala innan leverans var inget problem.
Efter bygganmälan gick igenom var det ca 10v leveranstid, därefter kom huset levererat på lastbil och lyftes på befintlig grund.
En väldigt nöjd kund, som för närvarande håller på att färdigställa.v