A
Hur har det gått? Är allt färdiggrävt runt tomten nu?
 
A avh67f skrev:
Hur har det gått? Är allt färdiggrävt runt tomten nu?
Nä dom stoppade ner spetten. Gjorde mätningar.. lämnade kvar spetten i tomten. Sa att SvK inte var nöjda med resultaten och de skulle hitta på något annat..

Har inte hört eller sett något sedan dess ifrån lokalnätet.

Däremot har SvK entreprenör skrapat bort all jord på bergen 10m från stolpen på bilden och gjort redo för gjuta något fundament. Stolpen 200-300m bort är ute på en åker och där har de grävt ett galet stort hål. 40*40m och gjutit något sinnesjukt stort. De pålade även här. Väldigt snyggt jobb.

Har hört dom ska ta ledningen ur drift nån gång i höst och börja resa tornen
 
  • Gilla
avh67f
  • Laddar…
Just ja. Det var ju snack om mitt hus + de två närmsta skulle få sin elanslutning nygrävd och ansluten i en isoler trafo... Men nä inget har hänt. Eller fått någon information
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.