har märkt en stor skillnad på utbuden på svenska byggvaruhus är otroligt dåliga i dag otroligt mycket är bestälningsvaror inte mycket till urval heller man undrar ju varför det år så

jag bor idag på franska landsbygden närmaste stad har en befolkning på 30000 samma som visby eller motala som exmpel men här finns allt man behöver och mycket till på byggvaruhusen all el material och vvs som man kan tänka sig maskin avdelningen har alla märken och alla modeller som finns allt finns hemma på hyllan är det nåt som skulle vara slut så finns det där redan dagen efter och priser är mycket lägre jag fråga när jag var inne sist om det fans nåt dom inte hade på lager dom svara nej vi har allt då peka jag på en 10x 5 meter plast pool som stog utanför har ni flera av dom då hemma fick till svar vi har 3 stycken på lager ju nu :D

P
Påminner mig om sommaren 2018,fläktar+portabla ac var slut i hela landet,gick inte att få fram nya på flera månader enligt alla butiker! Jag beställde själv en portabel ac från Tyskland hade hemma den efter en vecka....känns som tröga inköpsled ofta.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.