Hej!

Vill bara tipsa alla Stockholmare som inte redan vet om det att man kan få 5 min gratis byggnadsrådgivning hos Svensk Byggtjänst på Regeringsgatan.

Jag har varit där ett par gånger nu och fått jättebra tips av dem i specifika frågor. De som vet något verkar finnas där mitt på dagen runt lunchtid. Dessutom finns där en byggutställning, en bokhandel och massor av broschyrer.

;D Ulrica
 
Jorå, hängde mycket där innan bygget startade. Det kändes som om det var jag som sponsrade deras bokhandel ett tag ;)
 
Bara för att vara lite av en grinig lillebror kan jag ju tipsa göteborgarna om Byggcentrum på Mölndalsvägen (Mölnlycke Sytråd). Där hängde jag också på all ledig tid innan bygget. Mycket fin permanentutställning.

http://www.byggcentrum.se/
 
Ahhhh!! Gamla goa göteborrrg :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.