1 198 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Svartlaserad ektrappa, någon?
Har sett i ett visningshus att de hade svartlaserad ektrappa med stålrör..det var skitsnyggt. Undrar om någon har detta och vill tycka till om det.
Syns märken i trappan mer eller mindre, är det slittåligt?
Tröttnar man snabbare på det mörka?
mvh
Syns märken i trappan mer eller mindre, är det slittåligt?
Tröttnar man snabbare på det mörka?
mvh
Mörkt ser ju generellt smutsigare ut fort än ett ljust material. Själv skulle jag aldrig välja en mörk trappa då man kommer se varenda litet dammkorn som samlas där direkt..Men snyggt är det,det hållre jag med om
Klart, dammet samlas. Idag har vi svart klinkersgolv för att viinte ville att smutsen skulle synas..jo men visst! Här syns ju all annan skit istället, smutsfläckar blir ljusa och dammråttorna seglar förbi...Jag hade kunnat städa 2 ggr/dag..men jag lägger tiden på att sitta här istället, ha ha.
Kanske därför trappor brukar vara av ek, furu eller vita? Ok jag får nog lägga den "briljanta" idén åt sidan även om jag har svårt att släppa att jag tyckte den vart grymt snygg!!!
Kanske därför trappor brukar vara av ek, furu eller vita? Ok jag får nog lägga den "briljanta" idén åt sidan även om jag har svårt att släppa att jag tyckte den vart grymt snygg!!!
Klicka här för att svara