P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 415 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 415 inlägg
Vad är tanken med att svarta menyn överst inte följer med när man scrollar i sidled?
Saken var att jag surfade in på www.byggahus.se från en mobil (dvs inte med tapatalk)
Just denna mobil har inte så där jättestor skärm så jag fick ta och zooma för att ens kunna pricka användarnamn-rutan. Men när jag gjorde detta flyttades rutan utanför skärmen och jag kunde inte scrolla i sidled för att se den.
Tänkte att det är kanske något med webbläsaren i mobilen men har nu testat detta även med Chrome och Explorer på en Windows 7 dator.....
Varför detta? Är tanken att man måste ha en stor skärm för att få vara här? :s
Saken var att jag surfade in på www.byggahus.se från en mobil (dvs inte med tapatalk)
Just denna mobil har inte så där jättestor skärm så jag fick ta och zooma för att ens kunna pricka användarnamn-rutan. Men när jag gjorde detta flyttades rutan utanför skärmen och jag kunde inte scrolla i sidled för att se den.
Tänkte att det är kanske något med webbläsaren i mobilen men har nu testat detta även med Chrome och Explorer på en Windows 7 dator.....
Varför detta? Är tanken att man måste ha en stor skärm för att få vara här? :s
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Hm.. Det funkar bra i iPhone. Vilken mobiltelefon är det du använder när det inte fungerar?
Redigerat:
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 415 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 415 inlägg
Sony Xperia med Android men det spelar mindre roll då jag även ser samma fenomen med Chrome och Explorer på en Win7 dator
Chrome
Explorer
Chrome
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Explorer
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Idag har vi fixat så att den svarta listen följer med vid sidleds scroll. Ber tusen gånger om ursäkt för att vi inte fixat detta tidigare, men bättre sent än aldrig antar jag. Så från och med nu så ska det gå att logga in i så gott som alla möjliga enheter. Hojta till om det inte fungerar.
Klicka här för att svara