P
Vad är tanken med att svarta menyn överst inte följer med när man scrollar i sidled?

Saken var att jag surfade in på www.byggahus.se från en mobil (dvs inte med tapatalk)
Just denna mobil har inte så där jättestor skärm så jag fick ta och zooma för att ens kunna pricka användarnamn-rutan. Men när jag gjorde detta flyttades rutan utanför skärmen och jag kunde inte scrolla i sidled för att se den.

Tänkte att det är kanske något med webbläsaren i mobilen men har nu testat detta även med Chrome och Explorer på en Windows 7 dator.....

Varför detta? Är tanken att man måste ha en stor skärm för att få vara här? :s
 
Hm.. Det funkar bra i iPhone. Vilken mobiltelefon är det du använder när det inte fungerar?
 
Redigerat:
P
Sony Xperia med Android men det spelar mindre roll då jag även ser samma fenomen med Chrome och Explorer på en Win7 dator

Chrome
chrome_svartlist.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Explorer
explorer_svartlist.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
P
Hur går det detta?.. Som sagt det felar även på vanlig Windows.
 
Idag har vi fixat så att den svarta listen följer med vid sidleds scroll. Ber tusen gånger om ursäkt för att vi inte fixat detta tidigare, men bättre sent än aldrig antar jag. Så från och med nu så ska det gå att logga in i så gott som alla möjliga enheter. Hojta till om det inte fungerar.
 
P
Höjdare!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.